کوتاه سربازان تابستان خبر بین الملل

کوتاه: سربازان تابستان خبر بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز Uncategorized بهترین و جالب ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند

    بازیگران مشهور | روابط عمومی | دوران جنگ | خانواده | داستان | همراه | سریال | زندگی | سریالی | داستان

    بهترین و جالب ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند

    برترین و خوشگل ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند 

    برترین سریال هاي دنیا که در سال آینده به معرض نمایش عمومی درمی آیند را به شما معرفی میکنیم تا از سینمای دنیا با خبر شوید. برخی اوقات شبکه هاي تلویزیونی باید تصمیم بگیرند که کدام یک از سریالهای خود را جهت چند فصل دیگر تمدید کرده و کدام یک را کنسل کنند. معمولاً بعد از اینکه عکس العمل بینندگان و منتقدان

    به قسمت اول یک سریال تلویزیونی که به صورت آزمایشی اکران شده است است مورد بررسی قرار می گیرد، مسئولان شبکه در مورد ادامه ي سریال یا کنسل کردن آن به طور کلی تصمیم گیری خواهند کرد.بدین ترتیب در حالیکه دست اندرکاران سریالی منتظر تصمیم گیری مسئولان شبکه در این موارد میباشند، بینندگان نیز در استرس و انتظار به سر میبرند.

    بهترین و جالب ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند

    شما با خود فکر میکنید که آیا سریال تلویزیونی مورد علاقه ي شما دستکم یک سال دیگر نیز به حیات خود ادامه میدهد یا به گورستان سریال ها انتقال یافته خواهد شد؟بهتر است نفسی به آسانی بکشید! لیکن تعداد زیادی از سریالهای مورد علاقه ي ما و شما دستکم جهت یک فصل دیگر تمدید شده است اند. در ادامه لیست کاملی از این عناوین سریالی را گردآوری کرده ایم که دستکم یک سال دیگر نیز اکران خواهند شد.

    ۱- سریال The 100/ شبکه یCW

    بازیگران مشهور | روابط عمومی | دوران جنگ | خانواده | داستان | همراه | سریال | زندگی | سریالی | داستان

    داستان این سریال ۹۷ سال بعد از نابودی زمین به علت یک رخداد اتمی را روایت میکند که تنها بازماندگان این انفجار در ۱۲ سفینه ي فضایی در مدار زمین به سر می برند. منابع موجود در این سفینه ها رو به آخر است و شورای رهبری تصمیم می گیرند که ۱۰۰ نفر جوان یاغی را بار دیگر به زمین بفرستند تا ببینند که آیا امکان حیات دوباره بر روی زمین وجود دارد یا خیر.

    ادامه ي داستان حول اتفاقاتی که جهت این ۱۰۰ نفر میوفتد خواهد چرخید. سریال «The 100» جهت فصل پنجم نیز تمدید شده است هست.

    ۲- سریال A Series of Unfortunate Events/ شرکت اینترنتی Netflix

    بهترین و جالب ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند

    این سریال اتفاقاتی که جهت سه خواهر و برادر که پدر و مادرشان را به علت آتش سوزی در عمارت خانگی ارزش از دست داده اند و قیومیت آنها به یک خویشاوند دور محول می شود که قصد دارد ثروتی که از پدر و مادر آنها به جا مانده است را تصاحب کند. بدهید ترتیب تلاش میکند که به هر شکل ممکن از دست این سه کودک خلاص شود. این سریال جهت فصل دوم نیز تمدید شده است هست.

    ۳- سریال American Horror Story/ شبکه ي AMC

    بازیگران مشهور | روابط عمومی | دوران جنگ | خانواده | داستان | همراه | سریال | زندگی | سریالی | داستان

     به گزارش پارس ناز این سریال در هر قسمت داستان جداگانه اي دارد و اکثر حول منزل هاي جن زده و افراد جانی و خطرناک می گذرد.این سریال همانگونه که از نام آن نیز میتوان حدس زد در مورد قتل هاي فجیع و وحشت و وحشت هست. مسئولین شبکه ي AMC این سریال را جهت فصل هفتم نیز قبول کرده اند.

    ۴- سریال The Americans/ شبکه ي FX

    بهترین و جالب ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند

    داستان این سریال که در دوران جنگ سرد اتفاق میوفتد زندگی دو مامور پنهان سرویس امنیتی کا گ ب را روایت می کند که خود را بعنوان یک زوج آمریکایی جا زده که در مناطق حاشیه اي شهر واشنگتن دی سی زندگی می کنند. سریال به ماجراهای جاسوسی این دو و روابطشان با فرزندان و همسایه ها و به خاص یک مامور اف بی آی که در همسایگی انها واقع شده است است می پردازد. این سریلا جهت فصل ششم نیز تمدید شده است هست.

    ۵- سریال انیمیشن Archer/ شبکه ي FXX

    سریال Archer داستان یک جاسوس کارکشته سرویس امنیت بین المللی را روایت می کند که با جرائم بین المللی و به خاص جاسوسی مقابله میکند. همین طور روابط وی با مادر پیر، رییس، همکاران و نامزد سابقش نیز در این حین قسمتی از روایت سریال را به خود تخصیص داده شده است می دهد. این سریال انیمیشن جهت فصل هشتم نیز تمدید شده است هست.

    ۶- سریال Arrow/ شبکه ي CW

    این سریال داستان یک میلیاردر عیاش به نام الیور کویین را روایت میکند که ربوده شده است و به مدت 5 سال در یک جزیره ي متروکه رها میشود. سپس بعد از آموزش هایي که در اساس ي تیراندازی در آن جزیره می بیند به شهر زادگاه خود بازگشته و به مبارزه با جرم و جنایت میپردازد. سریال Arrow نیز جهت فصل ششم تمدید شده است هست.

    ۷- سریال Ash v. Evil Dead/ شبکه ي Starz

    این سریال داستان یک کارمند بورس به نام اَش ویلیامز را روایت میکند که به همراه دوستانش، پابلو و کلی، باید به مبارزه با یک نیروی اهریمنی رفته و با کشتن زامبی ها بشریت را از نابودی نجات دهد. این سریال جهت فصل سوم تمدید شده است هست.

    ۸- سریال Ballers/ شبکه ي HBO

    در این سریال کمدی دواین جانسون نقش یک بازیکن بازنشسته راگبی را بازی می کند که همراه با دوستش باید با زندگی بعد از دوران ورزشی کنار بیایند. داستان سریال حول محور شغل هاي اخیر او و دوستش و اتفاقاتی که جهت آنها میوفتد جریان دارد. این سریال جهت فصل سوم تمدید شده است هست.

    ۹- سریال Baskets/ شبکه ي FX

    این کمدی سیاه به زندگی یک کمدین حرفه اي شکست خورده و برادر دوقلوی او میپردازد.وی بعد از طی یک دوره ي کمدینی و دلقکی نافرجام در پاریس از رسیدن به موفقیتی که انتظار آن را داشته باز می ماند و مجبور می شود به لودگی در یک سیرک محلی و بی نام و نشان روی بیاورد. این سریال جهت فصل سوم تمدید شده است هست.

    ۱۰- سریال The Big Bang Theory/ شبکه ي CB

    داستان این سریال به طور کلی بر روی زندگی ۵ شخصیت مهم تمرکز دارد. دو نفر از آنها فیزیکدان بوده و در یک آپارتمان با هم زندگی میکنند. یکی دیگر از انها دختری است که در رویای بازیگر شدن به سر میبرد ولی در نهایت شغلی در داروخانه پیدا کرده و در آپارتمان مجاور دو فیزیکدان زندگی می کند.

    دو نفر دیگر نیز فعالان اجتماعی بسیار باهوشی میباشند که با دو شخصیت مهم ارتباط ي دوستی دارند. داستان فیلم حول محور هوش سرشار ۴ پسر سریال و توانایی هاي اجتماعی و روابط عمومی بالای دختر شاغل در داروخانه جریان دارد. این سریال پیروز جهت فصل یازدهم تمدید شده است هست.

    ۱۱- سریال Billions/ شبکه ي Showtime

    این سریال داستان مدیر یک شرکت سرمایه گذاری و از بازماندگان حملات ۱۱ سپتامبر را روایت میکند که علی رغم فعالیت هاي خیرخواهانه اش باید با یک وکیل مالیاتی دولتی همکاری کند تا به حساب هاي مالی او پیگیری شود. از آن جا که همسر این وکیل در شرکت سرمایه گذاری شخص مذکور کار می کند

    بین او و شوهرش تنش هایي به وجود می آید. در این سریال بازیگران مطرحی مثل پل جیاماتی و دیمین لوییس ایفای نقش می کنند. سریال Billions جهت فصل سوم نیز تمدید شده است هست.

    ۱۲- سریال Bloodline/ شبکه ي Netflix

    اي سریال داستان مردی به نام دنی ریمن را روایت میکند که جهت ۴۵اُمین سالگرد تاسیس هتل ساحلی خانوادگی اش به زادگاه خود باز میگردد. اعضای خانواده نگاه خوبی به دنی ندارند و دو برادر و تنها خواهر او از بازگشت او استقبال نمی کنند. با این وجود دنی میخواهد که در کنار خانواده اش بماند

    و این عنوان چالش هایي را جهت وی و خانواده اش در پی دارد. این سریال جهت فصل سوم که فصل نهایی نیز به شمار می آید تمدید شده است هست.

    ۱۳- سریال Blue Bloods/ شبکه ي CBS

    این سریال پلیسی داستان زندگی گروهی از افراد پلیس نیویورک را روایت میکند که عضو یک خانواده میباشند. یکی از اعضای خانواده در حین انجام وظیفه و در جریان تحقیقات در مورد گروهی از پلیس هاي فاسد کشته می شود. روابط بین افراد این خانواده که هر کدام زندگی هاي متفاوت خود را دارند در این سریال به عکس کشیده می شود. این سریلا جهت فصل هشتم تمدید شده است هست.

    ۱۴- سریال Criminal Minds/ شبکه ي CBS

    این سریال داستان گروهی از افسران اف بی آی است که تلاش دارند از طریق مطالعه ي رفتاری افراد جنایتکار و قاتل را به دام بیاندازند. داستان فیلم به نحوه ي پیگیری به پرونده هاي در دست بررسی این گروه و روابط شخصی و خانوادگی آنها میپردازد. این سریال جهت فصل سیزدهم تمدید شده است هست.

    ۱۵- سریال DC’s Legends of Tomorrow/ شبکه ي CW

    یک استاد حرکت در وقت به نام ریپ هانتر جهت انتقام کشتار خانواده اش به جستجوی انها می رود. وی جهت جلوگیري از اعمال خشن افرادی که خانواده اش را قتل عام کرده اند گروهی از شکارچیان انسان را تشکیل میدهد. انها باید جهت از بین بردن این افراد جنایتکار دست به انواع فداکاری ها بزنند. این سریال جهت فصل سوم تمدید شده است هست.

    ۱۶- سریال Divorce/ شبکه ي HBO

    یک همسران به نام فرانسس و رابرت در آستانه ي طلاق قرار دارند ولی بعد از مدتی تلاش میکنند که اختلافاتشان را کنار گذاشته و همراه با فرزندانشان جهت کریسمس به نزد خانواده ي زن داستان بروند. رفته رفته اختلافات بین این دو فروکش می کند ولی اتفاقات دیگری در انتظار انها خواهد بود. این سریال جهت فصل دوم تمدید شده است هست.

    ۱۷- سریال Empire/ شبکه ي Fox

    سریال Empire داستان یک شخصیت بسیار مشهور در حوزه موسیقی سبک هیپ هاپ به نام لوسیوس لاین را روایت میکند که قبلا قاچاقچی مواد مخدر بوده و هم اکنون مدیر عامل یک شرکت مشهور فعال در حوزه ي موسیقی هست. زمانی که فعالیت هاي قبل به سراغ او می آیند شرایط او به هم می ریزد.

    یکی از دوستان نزدیک وی به قتل میرسد و خودش نیز به یک مریضی مهلک مبتلا می شود.در این شرایط وی باید یکی از ۳ پسرش را بعنوان جانشین خود بعنوان رییس شرکت گزینش کند. از بازیگران مشهور این سریال می توان به ترنس هاوارد اشاره کرد. این سریال جهت فصل چهارم تمدید شده است هست.

    ۱۸- سریال Fear the Walking Dead/ شبکه ي AMC

    این سریال در واقع اسپین آف سریال the Walking Dead است و داستان یک خانواده ي از هم پاشیده را روایت می کندکه همراه با گروهی دیگر از افراد در حالیکه یک مریضی خطرناک در شهر شیوع پیدا کرده باید خود را نجات دهند. این مریضی افراد را به زامبی تبدیل کرده و هر شخصی که به وسیله این زامبی ها گاز گرفته شود نیز به زامبی تبدیل خواهد شد. این سریال جهت فصل چهارم تمدید شده است هست.

    ۱۹- سریال The Flash/ شبکه ي CW

    سریال کمیک The Flash داستان یک ابرقهرمان با نام مستعار فلش را روایت می کند که با دقت به توانایی خود که می تواند با سرعت بسیار بالایی حرکت کند به جنگ دنیای جرم و جنایت خواهد رفت. این سریال در واقع اسپین آف سریال Arrow بوده و اکران آن جهت فصل چهارم نیز تمدید شده است هست.

    ۲۰- سریال Feud/ شبکه ي FX

    این سریال با الهام از رویدادهای حقیقی ساخته شده است هست. فصل اول سریال Feud به داستان اختلافات و مسابقه بین بتی دیویس و جوآن کرافورد بعد از اینکه در فیلم «بر بیبی جین چه گذشت؟» «What Ever Happened to Baby Jane?» با هم همبازی شدند میپردازد. این سریال جهت فصل دوم نیز تمدید شده است است که بر ارتباط ي بین شاهزاده چارلز و پرنسس دایانا متمرکز خواهد بود.

    ۲۱- سریال Game of Thrones/ شبکه ي HBO

    سریال Game of Thrones یک درام فانتزی تاریخی است که چندین خط داستانی دارد و مسابقه بین خانواده هاي گوناگون جهت به دست اوردن پادشاهی هفت اقلیم را روایت می کند. خانواده ها و خاندان مشهور هر یک جهت بدست آوردن قدرت یا استقلال خود مجبور می شوند با خاندان هاي دیگر وارد نبرد شده است و دست به هر خدعه و نیرنگی بزنند. این سریال جهت فصل هاي هفتم و هشتم نیز تمدید شده است فصل هشتم فصل نهایی آن خواهد بود.

    ۲۲- سریال The Good Fight/ شبکه ي CBS All Access

    این سریال در واقع دنباله ي سریال دیگر این شبکه با نام The Good Wife است که داستان هاي یک سال بعد از آخر این سریال را روایت می کند. در طی یک کلاهبرداری حرفه اي اعتبار و آبروی یک وکیل جوان و بعد انداز استاد او از بین میرود. در نتیجه آنها از موسسه اي که در آن کار می کنند اخراج شده است و مجبور می شوند

    همراه با یکی از دیگر دوستانشان در یک موسسه ي حقوقی پلیسی شخصی فعالیت کنند. این سریال جهت فصل دوم نیز تمدید شده است هست.

    ۲۳- سریال The Good Place/ شبکه ي NBC

    این کمدی فانتزی داستان زنی که تازه به قتل رسیده و در دنیا بعدی بیدار می شود را روایت می کند. وی به پاس ایمان و صداقتی که در دوران زندگی داشته است به یک مکان شبیه بهشت فرستاده می شود. ولی اشتباهاتی رخ داده و این عنوان مشکلاتی را جهت وی به وجود می آورد. این سریال جهت فصل دوم تمدید شده است هست.

    ۲۴- سریال Grey’s Anatomy/ شبکه ي ABC

    سریال Grey’s Anatomy یک سریال درام پزشکی است که زندگی و روابط پزشکان یک بیمارستان در سیاتل را روایت می کند. شخصیت مهم این سریال یک دکتر تازه کار به نام مردیت گری دختر جراحی بسیار مشهور است که در یک بیمارستان در شهر سیاتل دوران انترنی خود را میگذارند و با پرسشها و پرسشها زندگی همکاران خود در این مرکز روبرو میشود. این سریال پربیننده جهت فصل ۱۴ نیز تمدید شده است هست.

    ۲۵- سریال Hawaii Five-0/ شبکه ي CBS

    ین سریال پلیسی دنباله ي یک سریال دیگر به همین نام است که بین سال هاي ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۰ اکران می شد و داستان یک واحد زبده ي پلیس را روایت می کند که به جنگ تبهکاران می روند. سریال Hawaii Five-0 جهت فصل هشتم تمدید شده است هست.

    ۲۶- سریال Homeland/ شبکه ي Showtime

    این سریال داستان یک مامور امنیتی به نام کَری ماتیسون را روایت می کند که به مریضی دو قطبی شخصیت مبتلا هست. وی در می یابد که یک سرباز خاص ي نیروی دریایی به نام نیکلاس برودی مدتی را در اسارت گروه القاعده گذرانده و در این مدت به این گروه تروریستی گرویده است و قصد خرابکاری در ایالات متحده را دارد.

    اما کسی حرف هاي وی را باور ندارد و وی باید یک تنه این واقعیت را به مافوق هایش اثبات کرده و همزمان از انجام خرابکاری و عملیات تروریستی برودی جلوگیري نماید. این سریال جهت فصل هفتم تمدید شده است هست.

    ۲۷- سریال How to Get Away With Murder/ شبکه ي ABC

    سریال How to Get Away with Murder یک درام تلویزیونی است که داستان یک استاد حقوق باسابقه به نام آنالیز کیتینگ «با بازی ویولادیویس» در دانشگاه فیلادلفیا را روایت میکند که همراه با ۵ نفر از دانشجویانش درگیر یک پرونده ي قتل پیچیده می شود. ادامه ي سریال به ماجرای قتل ها و روند بررسی پرونده ي متهمان می پردازد. این سریال جهت فصل چهارم تمدید شده است هست.

    ۲۸- سریال Humans/ شبکه ي AMC

    داستان این سریال علمی تخیلی در دنیای هوش مصنوعی و ربات ها جریان دارد و سازندگان تلاش کرده اند که تاثیرات اجتماعی، فرهنگی و روانی اختراع یکسری ربات خاص را به عکس بکشد که مورد استقبال عمومی قرار گرفته اند. سریال Humans جهت فصل سوم تمدید شده است هست.

    واژه های کلیدی: بازیگران مشهور | روابط عمومی | دوران جنگ | خانواده | داستان | همراه | سریال | زندگی | سریالی | داستان

    بهترین و جالب ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند

    بهترین و جالب ترین سریال ها که بزودی عرضه می شوند


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار