کوتاه سربازان تابستان خبر بین الملل

کوتاه: سربازان تابستان خبر بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد / منصوریان

    سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد است که تیمش باید از فشار خارج شود و این کار وظیفه او خواهد بود.

    ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد / منصوریان

    منصوریان: ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد

    عبارات مهم : سرمربی

    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اعتقاد است که تیمش باید از فشار خارج شود و این کار وظیفه او خواهد بود.

    به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از شکست یک بر صفر برابر پارس جنوبی در نخستین تجربه خود بر روی نیمکت این تیم اصفهانی گفت: به تارتار بابت این پیروزی و خوب دفاع کردن تبریک می گویم. در لیگ ما نحوه گل زدن مهم نیست و تنها گلزنی مهم هست. آن ها یک گل زده اند و برنده شدند و به حریف تبریک می گویم.

    ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد / منصوریان

    وی ادامه داد: تیم باید از لحاظ معنوی عوض کردن کند. تیم فشار زیادی را تحمل می کند که در نیمه اول کاملا مشهود بود. بار سنگینی روی تیم ما است که باید با نفس عمیق و یک فریاد این فشار را از روی خود برداریم. من باید تیم را از فشار خارج کنم. ما جهت خروج از فشار باید مسیر خود و هوادار را یکی کنیم. هنگامی که می بریم همه می بریم و هنگامی که می بازیم همه می بازیم نه این که تنها تیم منصوریان می بازد. بعد از این تغییرات می شود تفکرات خود را به تیم تزریق کرد. با این موجودی باید تا نیم فصل نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و تجربه ذوب آهن می تواند نقاط ضعف را به ما بشناساند.

    سرمربی ذوب آهن راجع به بازی های بعدی ذوب آهن و به خصوص در دیدار برابر پرسپولیس گفت: ما نباید تمرکز خود را روی تیم های بالایی یا پایینی بگذاریم. شرایط ما به گونه ای است که باید در همه بازی ها برنده باشد. اهمیت دیدار با فولاد همانند بازی با پرسپولیس هست. ما مثل دانش آموزی هستیم که خرداد را از دست داده و تنها وقت در شهریور دارد. ما باید در تمرینات خوب عمل کنیم. من فوتبالی یاد گرفته ام که با 50 درصد از بازیکنان ولی با همدلی کامل می شود موفق بود. ذوب آهن تیم متحدی داشته و این اتحاد تجربه اتفاقات سخت مثل امروز را نداشته اند. این اتفاقات روحیه تیم را به هم زده و ضریب اشتباه بازیکنان بزرگ اوج رفته هست. هنگامی که در بین دو نیمه به آن ها تشر می زنند، عملکردشان در نیمه بعدی بهتر می شود. باید با بازیکنان زیاد صحبت کرد تا از زمین سربلند بیرون بیایند.

    سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد است که تیمش باید از فشار خارج شود و این کار وظیفه او خواهد بود.

    وی اضافه کرد: دو پلی اف سنگین داریم که یکی از آن ها برابر الغرافه هست. هر دو بازی پلی آف ما مثل صخره هستند که باید از پیش رو برداریم. اگر بتوانیم از پلی آف ها رد شویم، از لحاظ اسمی گروه آسانی داریم ولی تیم های خوبی هستند. در حال حاضر تنها تمرکزم روی سه بازی آینده است تا بتوانم شاکله تیم را بدست بیاورم تا حس نباختن در تیم به وجود بیاید. ذوب آهن باید به جایی برسد که با خوردن یک گل، استادیوم روی سرش آوار نشود. بازیکنان این تیم بزرگ هستند و می توانند از این شرایط خارج شوند.

    منصوریان راجع به حاشیه پیش آمده به وسیله صداو سیما گفت: امیدوارم که این اشتباه سهوی باشد. این که در کنار اسم ذوب آهن نام کشور عزیزمان ایران نوشته نمی شود کمی جای تامل دارد ولی امیدوارم این عنوان از روی عمد نباشد. هر چند که سکوت صداو سیما موجب می شود تفکراتی ایجاد شود. تهران، اصفهان و آذربایجان با یکدیگر فرقی نمی کند. چند سال پیش همه تیم ها از بین بردن شدند و تنها نفت در آسیا باقی ماند و نماینده کشور عزیزمان ایران بود. صداو سیما می تواند از مردم اصفهان عذرخواهی کند و بیانیه ای دهد که این غلط های سهوی بوده است ولی سکوت تفکر دیگری را نشان می دهد.

    تارتار: اگر بازیکنانم از تیم جدا شدند تعجب نکنید/ باید به منصوریان وقت داد

    ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد / منصوریان

    مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری بعد از برتری یک گله برابر ذوب آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و حریف را کنترل کردیم. در نیمه دوم تمرکز را از دست دادیم و خوش شانس بودیم که آنها به گل نرسیدند. در ادامه نیز بازی را کنترل کردیم و وقت به حریف ندادیم.

    وی ادامه داد: ذوب آهن تیم قدرتمندی است و مربی جوان و صاحب سبکی آورده است که می تواند به این تیم کمک کند. من از همه بازیکنانم ممنونم لیکن جزو باشرف ترین فوتبالیست های کشور عزیزمان ایران هستند. آن ها با دریافتی 15 درصد تلاش می کنند و وقتش است که کلوب قدر آن ها را بداند.

    سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد است که تیمش باید از فشار خارج شود و این کار وظیفه او خواهد بود.

    سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: هنگامی که هر مربی هدایت یک تیم را قبول می کند به چهار هفته وقت نیاز دارد تا خوب عمل کند. حریف در نیمه اول ضعیف تر از قبل عمل کرد ولی منصوریان وقت می خواهد تا این تیم را بسازد و به طور قطع این تیم نیرومند تر خواهد شد. منصوریان مربی خوبی است که تنها به وقت نیاز دارد.

    تارتار راجع به پیشنهادش از فولاد خوزستان گفت: در اوضاع اقتصادی کشور ما مجانی کار کردن سخت هست. بازیکنان ما زحمت زیادی می کشند ولی اگر جدا شدند جای تعجب نیست لیکن پول زیادی نگرفتند. دریافتی کادر فنی کم بوده است و من ریالی پول نگرفته ام و همین الآن می توانم قراردادم را فسخ کنم ولی بازیکنانم را دوست دارم و می خواهم در پارس جنوبی بمانم. با توجه به عوض کردن مدیرعامل منطقه آزاد، اخباری داریم که مدیرعامل تازه مجموعه به شدت پیگیر دریافتی ما است و امیدواریم که پرسشها ما سریعتر حل شود.

    ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد / منصوریان

    او در پاسخ به این پرسش که اگر پنالتی از بازی از بین بردن شود، تیمش استحقاق پیروزی را داشت یا نه تصریح کرد: پنالتی جزوی از بازی است و ما خوب بازی کردیم و حریف را کنترل کردیم. بازی مشکل بود که در منزل حریف به پیروزی رسیدیم و دو بازی ما برابر پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است که قدرت مقابله برابر تیم های بزرگ را داریم.

    واژه های کلیدی: سرمربی | بازیکنان | منصوریان | سرمربی تیم | علیرضا منصوریان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد / منصوریان

    ذوب آهن به یک نفس عمیق جهت فریاد نیاز دارد / منصوریان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار